HTML

Cassie

A füzet elejére írogattam...szépeket. Kinyitottam a füzetet. Elkezdtem írni de valahogyan a betűk összekuszálódtak, a sorok elcsúsztak, a lapok összegyűrődtek és nem tudom hogy fogom őket kibogozni. Mégis belülre kell írnom mert a végén jön a 'szivaros bácsi' és letépi a borítót.

Friss topikok

  • no kommment: az álmainkban.(?) (2011.12.12. 15:11)
  • Hédy: A drágának semmit sem jelentett, csak szerelmest játszott, én pedig nem játszottam hanem elhitette... (2011.11.06. 19:26)
  • no kommment: zavaros. nem kell citrom. csak egy kanál, amivel kihalászod az egészet. és a meggyet ajánlom egyé... (2011.07.11. 18:48) Akkor összegezzünk...
  • Hédy: @no kommment: Köszönöm az elemzést. Örülök, hogy tetszik. Az utolsó sorról csak annyit, hogy egy k... (2011.06.23. 23:36) Andalog recsegés
  • no kommment: semmi sem olyan. de lehet jobb is. a saját döntésünk.(legalábbis hangyányit a mi szerepünk is domi... (2011.06.08. 05:34) Majd egyszer elmondom...

2009.08.18. 13:31 Hédy

Unalom, éretlenség, rettegés

A múltkori bejegyzésem óta sok minden történt velem. Többek között nálunk is volt egy grillparti. És megvolt a szülinapom is. Hopp nem  elfelejteni 2010 július 31 23óra 15 perc Arizóna. Remélem még a lányok is emlékeznek rá. Most viszont fontosabb dolgokkal kellene foglalkoznom például azzal hogy 2 hét és megyek a gimibe. De nagyon nem akarok. Rettegek hogy utálni fognak hogy kinéznek a gimiből stb. Ki áll majd melletem ki lesz az aki megvéd? Talán senki. egyedül kellene megbírkóznom a feladattal. Jobban szeretnék egy olyan iskolába járni ahol nem ismer senki és ahol nem számít mit gondolnak rólam. És félek attól is hogy érettlennek tartanak majd. Valójában én is érettlennek érzem magam bár nagyon is igyekezek éretten viselkedni. De én teljesen más vagyok mint a többi lány a gimibe. De elhatároztam ha nem érzem jól magam elmegyek onnan. Nem leszek 4évig egy olyan helyen ahol utálok lenni.Szeretnék már egy izgalmasabb mozgalmasabb és kevésbé unalmas életet. legszívesebben elköltöznék innen jó messzire.Távol a gonosz tekintetektől távol a rossze megjegyzésektől és távol a menő gimisektől....ÁÁÁÁÁÁÁÁááánem akarok a gimibe menni.

                                                                       Hédy                    

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://naploegytinieletebol.blog.hu/api/trackback/id/tr701319491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

APM99.99 2009.08.20. 23:12:54

A legrosszabb esetben mindenki utálni fog. És akkor mi van? xD

Béjbibogyó 2009.10.05. 16:23:27

TÉged nem lehet utálni csak néha idegrohamot kapni de ez már mellékes.Hiányzol nincs aki felidegesítsen és akivel hülyét csinálhatok magamból/:

Hédy 2009.10.17. 12:17:36

én is egyre normálisabb vagyok hála neked de sajnos unalmas is vagyok nincs kivel hülyülni.
süti beállítások módosítása